Bara vanligt vatten!

2010-07-03   17:39:11
Jag har just läst ut Kajsa Ingemarssons senaste bok Bara vanligt vatten. Den handlar om den framgångsrika författaren Stella som brottas med skrivkramp, vattenskador i lägenheten och kärleksbekymmer. En fantastiskt bra bok precis som hennes tidigare. Mamma kom hem med Små citroner gula för några år sedan och sedan dess är vi hopplöst fast båda två! Böckerna är helt fristående och behandlar olika saker så man behöver inte läsa dom i någon speciell ordning. Dom finns som pocket också - perfekt att ta med till stranden eller hängmattan! Varning dock för att börja läsa dom om man inte har tid då dom är smått omöjliga att lägga ifrån sig. Missa inte heller Kajsas blogg på www.kajsaingemarsson.se!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: isabella

Hej!

har du lust att fixa en gratis design till mig på min blogg? :)

vad kul att du också gillar emd hihi:p

2010-07-03 @ 20:23:41
URL: http://bellalotta.blogg.se/
Postat av: isabella

Okej, har redan fått hjälp ändå ;)

ja, killarna (mest danny) är typ mitt liv...

2010-07-03 @ 22:19:16
URL: http://bellalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0