Här får jag ju stå till fan själv löser av mig!

2010-01-22   19:43:03
Haha min pappa är klockren när han kör bil!

Har som sagt haft tre karlar springande runt i huset större delen av dagen. Toalett och handfat åkte ut i en väldig fart och vi har nu en ny typ provisorisk dusch nere i källaren. Förhoppningsvis ska den funka. Nu har gubbarna tagit helg så vi får leva med papper på golvet i hallen och trappen tills dom återkommer måndag morgon. Då ska det tydligen låta rätt ordentligt här. Jag tog en prommis med vovven på förmiddagen och sen pluggat lite. Pappa var ledig så vi åkte till Ica Maxi och även den där butiken ni vet där dom bara säljer vuxendricka. Det var när vi skulle iväg därfrån och det var en väldigt rädd gammal tant före oss som aldrig vågade köra som pappa kläckte kommentaren. Har nu avnjutit kyckling i pitabröd med lite grönsaker och tzatziki. Sjukt gott! Nu blir det fredagsmys med Let´s Dance och någon film. Trevlig kväll mina vänner!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Björn

Kära du, ett litet sakfel har smugit sig in i din text. Du vet väl att systembolaget även har ett alldeles utomordentligt (för ordentligt är det verkligen inte) sortiment av alkoholfria alternativ (alltså det som klassas som "ickevuxen" dricka)

2010-01-22 @ 21:29:21
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com
Postat av: Jossan

Du har så rätt! Men var lite osäker på om folk skulle förstå helt om jag skrev annorlunda...

2010-01-22 @ 22:59:56
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0