Effektivitet!

2010-01-31   21:18:48
Har hunnit med en hel del del idag! Förmiddagen spenderade jag pluggandes. Madde ringde och ville ha sällskap så vid fyra hämtade hon upp mig med fullastad bil. Första stoppet blev IKEA där vi sprang runt som två yra höns. Fick med oss det vi skulle ha i vilket fall. Eller rättare sagt det Madde skulle ha. Vidare till Coop Forum där också jag gjorde av med pengar men bara på bra grejer! Sedan var det dags att kolla in Maddes nya lägenhet! Hon fick nycklarna i fredags så idag flyttade vi in lite kläder och sånt. Det var jättefint så hon kommer säkert att trivas. Blev en sväng till Ica Maxi också när vi ändå var i farten... Nu är planen att krypa upp i sängen och kolla in Mannen som kunde tala med hästar! Har inte sett den på år och dar... Hoppas ni haft en härlig helg!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: KARIN

Absolut! Vi säger så då! ;)

2010-01-31 @ 22:04:33
URL: http://karinfredriksson.com
Postat av: Elin

Vad duktig du är =)

Nu blev jag också sugen på att se mannen som kunde tala med hästar. Sjukt länge sen man såg den lär jag säga :)

2010-02-02 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0