Snökaos

2010-02-20   22:22:20

Jag trotsade snöstorm och PM-ångest och åkte iväg mot Elgiganten vid lunch. Gled in snyggt med tolv minuter till godo. Trodde jag. Hittar Per och gänget i full fart med att packa ihop. Visade sig att nej det var inte klockan 14 som gällde utan kl 13. Typiskt! Hittade på Sanne i vilket fall och hann krama om henne före dom skulle vidare mot Ekerö och Anders Bagge för att fortsätta spela in. Per fortsatte mobba mig som vanligt men han fattar helt enkelt inte grejen. Ska förklara det där vid tillfälle. Annars har dagen ägnats åt plugg och känner nu att läget är under kontroll.

Kvällens tredje deltävling av Melodifestivalen bjöd på den första riktiga skrällen! Tjejgruppen Timoteij körde ett charmigt nummer, fick flest röster och en enkel biljett till Globen. Jag var personligen övertygad om att det skulle stå Darins namn på den men allt kan hända! Darin knep ju den andra finalplatsen så han är nog inte så ledsen. En helt okej låt där också. Till andra chansen gick rockiga tjejgruppen Crucified Barbara som hade kvällens kanske bästa låt. Alcazar verkar också gilla det där med Andra chansen. Över lag ett ganska jämnt startfält idag tycker jag. Ingen som var jättedålig men heller ingen som gjorde något större intryck på mig. Nej, jag håller tummarna för Malmö jag!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: C:an

hahah, svenska folker suger på att rösta x)

nej men ärligt..tjejgruppen/folkviseflickorna var inte alls bra.

däremot va Darin grym (som alltid) och det bästa numret bjöd crucified barbara på ;)

synd att inte erik gick vidare bara :/

2010-02-21 @ 19:23:54
URL: http://candycaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0