Viktig dag!

2010-12-13   10:41:56
Idag är en viktig dag! Dels för att det är lucia som jag tycker är en mysig högtid. Saknar luciatåget på Vasa! Det var också just idag som jag tre år gammal dansade runt på dagis efter vårt uppträdande för föräldrarna vilket slutade med ett jack i huvudet och en resa till akuten. Jag är okej nu! För precis 24 år sedan gifte sig min fina mamma Agnetha med min fina pappa Håkan. Jag älskar er! Årets lucia går till historien som dagen då jag och mina vänner skrev tentan på termin 5. Det har varit en tuff termin med mycket att göra så jag talar garanterat för oss alla när jag säger att det ska bli otroligt skönt med jullov! Det börjar om 8 timmar och 19 min.

Som ni kanske förstår kommer jag inte kunna vara så närvarande här för efter tentan blir det bara hem en snabbis för att byta om och äta. Förfest hos Erik och sedan dansar vi natten lång på Snerikes! Jag finns på luren efter kl 19 om det är något. Har ett tidsnställt inlägg så kolla in en sväng eller två ändå :)


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0