Sista quizet för året!

2010-12-09   10:00:28
Igår gled jag ner på stan för att som vanligt möta upp mina härliga vänner för quiz! Jag håller på att utöva inflytande över våra quizmasters som håller i det hela eftersom jag anser det är på tok för lite "tjejfrågor". Dom kan fråga om delar på gevär, namn på flygplan och sånt men jag har inte hört en enda fråga om smink, mode eller något annat som faktiskt är kul! Med andra ord får Sixten låna min SATC-box och senaste Elle över jul så hoppas jag på förbättring. Vi var för övrigt helt säkra på att det var Sixten som gömde sig på det där lilla stället utanför Norrtälje så vi blev rätt chockade när det visade sig att det var ett vargpar med ungar. Sixtens föräldrar! Klockrent! För en gångs skull tog vi alla musikfrågorna och landade på 8 av 15 rätt vilket får ses som godkänt.

Kan för övrigt meddela attt jag har gått och blivit förkyld. Snorig och lite ont i halsen lyder dagens status. Nu krävs det mer än så för att jag ska slänga in handduken så jag kör på med tentaplugg som vanligt. Fast först ska jag ta min §18-fullmakt och åka in till stan för lite ärenden. Cheers!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0