Kalmar!

2010-12-16   12:43:32
Under senare år har jag uforskat vårt avlånga land ganska duktigt och sett flera fina städer. En stad som jag av någon anledning missat är Kalmar. Jag har haft planer på att åka dit flera gånger men jobb och annat har alltid kommit i vägen. Som jag uppfattat det hela är det en helmysig stad och kanske speciellt på sommaren! Kalmar slott har jag hört ska vara riktigt maffigt och många kanske har vägarna förbi på vägen till Öland. Stanna till en stund i så fall! Behöver ni ett tillfälligt hem under tiden finns många fina alternativ på sidan Hotell Kalmar. På sidan finns också tips på sevärdigheter och nöjen som ni bör kolla in när ni är i stan. Kanske ses vi i Kalmar i sommar?


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anna

kalmar är såhäääääääääääääääääääääär mysigt!!! :D <3

2010-12-16 @ 17:47:33
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0