Förkylt!

2010-12-09   23:00:29

 

Det är förkylt hemma hos fröken Josefina idag! Näsan rinner konstant fast just för tillfället är den helt täppt istället. Inte mysigt. Jag har gått på nässpray och halstabletter under dagen så humöret har ändå varit bra. Var inne i stan och fick lite ärenden gjorde på förmiddagen och sen har jag pluggat och fixat sen dess. Såg för övrigt något av det sämsta jag sett på Svensk tv på år och dagar idag. Vi pratar om programmet Veckans kanin. Blir bara irriterad när dom inte kunde komma med ett enda vettigt argument alls. Oproffsigt och rent pinsamt. Lägg ner programmet och skicka "panelen" på journalistutbildning så kanske dom lär sig ett och annat om vikten av att kolla upp källor och föra fram relevanta argument.

Har ju helt glömt att visa det söta hjärtat i glas som jag köpt! Lite julkänsla men ändå inte för mycket tomtar och grejer liksom. Köpte hjärtat, den vita sanden och ljusen på Village. Nu ska jag ta min näsa och krypa ner för att försöka sova lite!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0