Elle-galan!

2010-12-12   11:59:09
Ramlade över en rolig tävling där man kan vinna två biljetter till Elle-galan som går av stapeln i början på nästa år! Glida runt gland fantastiska kläder, mingla med folk som kan kläder och bara ha det bra. Dom som inte vinner själva biljetterna behöver inte bli jätteledsna för tio stycken glada vinner istället en stor goodiebag med smink och grejer från Loréal för inte mindre än 3000 kr. Läs mer om tävlingen på http://loreal.carolinesmode.com/. Den avslutas redan ikväll kl 23,00 så det är snabba puckar!

Det man ska göra är då att komma med en motivering till varför man ska vinna och min lyder som följer: Som student har man ju inte riktigt möjlighet att lägga så mycket pengar som man skulle vilja på kläder och smink. Att få gå på galan skulle ge möjlighet att få drömma sig bort för en kväll och bara njuta av allt det vackra och häftiga! Jag skulle naturligtvis ta med kamera och berätta utförlig om allt här i bloggen senare så många fler skulle få möjlighet att dela min upplevelse och kanske drömma sig bort för en stund ni också!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0