Dreaming people!

2010-12-10   23:08:13
Har varit en skön dag här hemma! Lämnade bara huset för en snabb sväng till ICA. Kvällen har spenderats i soffläge framför finalen av Idol och Nobelmiddagen. Tyckte klänningarna på Nobel var ovanligt tråkiga i år! Finalen var lite roligare men konceptet Idol börjar kännas gammalt. Jag hoppas och tror att dom gör om det till X-Factor nästa år! Vann det hela gjorde fantastiska Jay Smith. Vilken otrolig röst snubben har alltså! Minnah är en finfin tvåa och det kommer garanterat gå jättefint för henne också. Jag hoppas bara att Jay får bra folk runt sig som kan hjälpa honom landa och hitta sig själv nu när han kastas ut i verkligheten igen. En mycket värdig vinnare! Nu ska jag ta och krypa ner för det ryktas att fina Erika har planer för mig imorgon förmiddag. Sweet dreams!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Eva

Stort grattis till Jay Smith som vann årets Idol 2010! ^^

2010-12-11 @ 01:31:44
URL: http://ewaas.blogg.se/
Postat av: Erri

Jonas ska ju jobba med honom ;) haha

wipp wipp nu köööör vi! snart kilar jag till bussen :)

2010-12-11 @ 09:11:55
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0