Bloggtips!

2010-12-08   13:46:52
Eftersom min blogg för tillfället är lite tråkig så tänkte jag tipsa om en betydligt roligare! Min gamla slalomkompis Caroline har börjat blogga igen. Ska jag vara helt ärlig kommer jag inte riktigt ihåg när vi träffades men vi har tillbringat många, många timmar ihop på skidorna i Vemdalen! Jag kommer aldrig glömma när Carro var nere hos oss i Gävle över Cityfesten. Vi åt på Church Street Saloon och hon var helt chockad över att man fick slänga skalet till nötterna på golvet! Idag har hon flyttat till andra sidan jorden och ni hittar henne i Ottawa, Kanada. Där bor hon med sin hockeyspelande pojkvän och fyller dagarna med massa skoj! Jag har inte träffat henne på ett bra tag nu men jag är jätteglad att hon verkar trivas och må bra där borta! Nu har hon precis börjat blogga igen så kolla in bloggen och ge henne lite kärlek. Klicka på bilden så kommer du rätt!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Linnea

fin blogg, hur e de? :)

2010-12-08 @ 13:48:03
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: emmi

allt bra? kram

2010-12-08 @ 15:28:42
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Carro (Ottawa)

Hahaha. . jag hade helt glomt bort de dar med notterna, men sant du. Jag va HELT chockad!!!! Sot du ar som lankat. Far hoppas alla mina gamla lasare hittar tillbaka till mig ocksa :) KRAM fina du

2010-12-08 @ 18:51:58
URL: http://sofiecaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0