Fredagsmys!

2010-08-27   22:44:21

Dagen inleddes med att jag trampade ner på stan och sålde två böcker. Klirr i kassan! Annars har den spenderats på Hemköp! Jag och Anders var i charken som sagt och plockade varor heeeela dagen. Skönt att slippa ha en kassa ute som ska passas. Klockan sju fick det vara nog och jag drog hem för tacos och mys i soffan!

Avslutar med ett klipp som fina Nina filmade på Locnville när dom gästade Malmö i veckan! Sköna killar både på och på sidan av scenen, det är tydligt det! Vet att jag tjatar lite om dom nu men det är verkligen en trevlig ny bekantskap jag gjort och skulle vara kul om ni också diggade dom!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Miasfashion

Jättefin blogg! Älskar bakgrundsmönstret! ^^



Tycker du om mode och är intresserad av vad höstmodet har att bjuda? Kolla in mitt senaste inlägg om höstens fantastiska mode! Vad som är rätt att klä sig i när kylan tränger på!



Ha det gött! :)



/Mia

2010-08-28 @ 09:03:12
URL: http://miasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0