Valborg

2010-04-30   17:12:34
Valborg i Uppsala är galet! Kan närmast beskrivas som ett allmänt fylleslag i två dagar och hela stan är ute. Det är liveuppträdanden på alla studentnationerna, forsränning där galna studenter ger sig ut på Fyrisån och allmän picnic i stans alla parker. Jag gjorde hela grejen förra året men i år valde jag att fly stan och åka till Gävle för att vila upp mig lite istället. Ett bra beslut eftersom jag vaknade idag och har blivit förkyld! Näsan rinner och så har jag en hemsk torrhosta. Planen är att repa mig fort! Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Hanna

usch inte kul att va sjuk.. :( Krya på dig och hoppas att du får en fin kväll ändå! ^^

2010-05-01 @ 01:24:25
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0