Stockholm Hotell

2010-04-28   20:06:08

Planerar du en resa till den kungliga huvudstaden snart? Personligen älskar jag Stockholm och alla möjligheter som finns där! Storstadspulsen, jobbmöjligheterna och alla roliga saker man kan göra 365 dagar om året. En stor stad ger som sagt många möjligheter och det är inte alltid helt lätt att hitta rätt och hitta det som passar precis mig. Nu finns det faktiskt en lösning! Stockholm hotell har samlat ihop en rad olika hotell som du kan välja mellan! Vill du bo mitt i city och känna pulsen eller ska du på ett möte i Nacka och hellre vill bo där? Ett fint och lite dyrare hotell eller ett som är snällare mot plånboken? Det är bara att välja och du kan söka på så väl stadsdelar som datum så du kan se om hotellet du gillar har ett ledigt rum för dig när du planerar att besöka Stockholm. Du ser snabbt och lätt priser och allt annat som hotellen har att erbjuda! Dom har även en guide för sevärdheter och förklarar hur tunnelbana och allt sånt praktiskt fungerar. Jag har inte använt mig av sidan själv eftersom jag har många snälla vänner jag kan sova hos och sen bor jag ju väldigt nära Stockholm men hade det varit annorlunda hade jag garanterat utnyttjat deras tjänster!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Björn

Hahaha, du är ju skön ju =P Inte funderat på att syssla med marknadsföring? Du har tonen ;)

2010-04-28 @ 22:27:47
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0