Flyga eller inte flyga?

2010-04-22   18:43:02
Har varit fullt ös idag! Inledde dagen med basgruppsmöte och seminarium. Vi pratade om en försvarsadvokat skydigheter och hur dom bör och ska agera. Drog vidare ner på stan och sprang runt som en yr höna. Nu har jag skor i alla fall så det är bra! En lunch på Subway fick det bli också, sjukt gott. Tog en sväng förbi Alkistis (hur coolt namn är inte det?) på Ackis på vägen hem. Min leverfläck är nu analyserad och jag har inte cancer! Nu trodde jag väl inte det heller men man kan ju aldrig så noga veta. Lite blodprover senare (min kropp har sitt eget sätt att säga emot haha) släppte hon iväg mig.

Nu står väskan nästan färdigpackad och en taxi är bokad till klockan 04,00 för att ta oss till Arlanda. Senaste prognosen är att Arlanda tvingas stänga kl 22 ikväll men den prognosen sägs vara osäker. Ingen vet heller hur länge dom i så fall måste ha stängt. Flyga eller inte - det är frågan!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: ella

elsker headeren og designet ditt! :)

2010-04-22 @ 21:56:32
URL: http://ellass.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0