Shopping på hög nivå!

2009-09-21   13:38:34
Det gäller att ligga i! Känner mig härligt effektiv idag och har hunnit med en hel del redan. Sokraten gick bra och jag fick till och med ett Bra! från Torbjön. Stolt tjej! Efter lektionen sprang jag runt på stan i en och en halv timme. Stannade till och hämtade studieintyg och betygskopia till ansökningarna om stipendium som ska skickas till mammas jobb. Alla papper fyllde jag i på donken över en kopp kaffe. Insåg att jag inte hade något kuvert så sprang upp till Akademibokhandeln men hittade bara jättestora eller jättesmå? Fick dock med mig en supersöt liten häftapparat och ett hålslag för att göra mitt lilla hemmakontor komplett. Nu ska alla viktiga papper in i pärmar och viktiga papper sättas ihop. Ordning och reda, pengar på fredag! (Insåg just att det faktiskt är pengar på fredag! Yes!). Kuverten inhandlades på Hemköp istället. I min jakt på billiga prylar sprang jag in på Stadshuset och Kommninformationen. Där fick jag en trevlig liten påse eftersom dom är så glada att just jag har flyttat hit. En t-shirt och massa rabatter och sånt säger man ju inte nej till. Hittade ett par ljusstakar på Eden som verkligen ville följa med hem och ett halsband på Gina ramlade också ner. Avslutade min lilla runda med en sväng in till snyggingen i Telia butiken. När jag köpte min nya mobil stog det så fint att man kan mobilblogga och allt möjligt. När jag försökte i lördags gick det inte att lägga till blogg.se? Tyvärr kunde inte ens snyggingen hjälpa mig.

Nu är jag hemma och ska sätta igång att förbereda seminariet till imorgon! Har ringt ett par roliga samtal också. Vi får se vart det leder. Puss

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Björn

Beröm är ju alltid trevligt så du får lite till: Bra Jossan!

Jag lyckades få sokratens första fråga idag, blev någon mer förvånad än jag?

Lyckades dessutom besvara ännu en fråga, i vilken jag dock inte riktigt delade Stefans uppfattning (han hade faktiskt fel!).

Synd att snyggingen på Telia inte kunde hjälpa dig, men de finns trots allt inte där för gamla kunder som behöver hjälp, de står där för att få fast nya...



Trevlig eftermiddag och kväll!

2009-09-21 @ 15:36:56
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0