God morgon världen!

2009-09-21   08:13:14
Hade en sjukt obehaglig dröm inatt. Väldigt märklig också. Jag var i mitt rum i Gävle och av någon anledning sov Henrik inne hos mig på en madrass. Han har ju ett eget rum! Plötsligt reser han sig upp mitt i natten och säger typ "jag måste dra nu" och så flyger han ut genom taket. Jag sa att den var skum! Sedan låg plötsligt Oscar där istället och samma sak händer. Dessutom hade mamma en bäbis. I mitt lilla försök till drömtydning skulle jag gissa att det kanske har något med en liten rädsla att tappa lite av kontakten med mina bröder? I så fall är det ju lite konstigt att det kommer nu eftersom jag flyttade i mars. Någon som har en teori?

Massa att göra idag! Första stopp är en sokratisk lektion som börjar om en timme så nu måste jag sätta fart!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Carro

de behöver ju inte vara dina bröder, de kan ju bara vara nå ansikts grwej. de kan ju betyda att du håller på att mista någon annan. nån som står dig nära. kanske att du byter ut någon mot någon annan? Typ som i drömmen, din bror mot en bäbis som din mamma har?

2009-09-21 @ 21:31:33
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0