Bizzi bizzi!

2009-09-22   15:52:09
Har tillbringat några timmar i Ekonomikums lokaler. Det började med en sokratisk lektion och fortsatte med roligaste basgruppsmötet på länge för att sedan avslutas med seminarium i immaterialrätt. Idag behandlade vi infektionskänsliga hamstrar, glasstårtemaskiner och en och annan klotgrill. Vi slog också fast det faktum att det idag inte går att bli adlad i Sverige om någon nu missat det. Vi lär oss alltså en massa nyttiga saker! Jag fick också ett nytt fan i John som gillade min "tortera för kul" kommentar. Jag tycker vi ska låta dom stackars djuren slippa lida om det inte är absolut nödvändigt att göra tester på dom. Ungefär samma sak säger lagen så det känns tryggt att vi är på samma nivå. Nu ska jag gräva ner mig i lite sakrätt inför imorgon. Juridik är fantastiskt!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0