Söndagsfunderingar!

2009-10-25   15:14:29
Har varit en lugn och skön söndag för mig! Lite plugg och fix sådär bara. Nu är fallen till lektionerna måndag och tisdag lästa och klara. Inte så mycket att rapportera annars faktiskt.

Jag hatar när folk jag tycker om mår dåligt och det inte finns något jag kan göra åt det. Jag försöker finnas där och stötta. I många hjälper det men ibland är inte ens det tillräckligt...

Känner för att byta design också... Får se om jag kan övertyga någon sötis att hjälpa mig!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Björn

I en värld där allt förändras kan det vara bra med lite cementerad trygghet i form av att din blogg åtminstone ser ut som den gjorde dagen innan så byt inte förrän den skall julpyntas i rött och glitter är du snäll :)



En blogg värd att ägna några minuter åt är http://entalpii.blogg.se/, de är kanhända ganska unga men ibland får de till det! (för en naturvetare som jag så är det intressant i alla fall =))

2009-10-25 @ 21:18:53
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0