Live från Ekonomikum!

2009-10-26   11:54:02
Hej folket! Sitter med Madde, Camilla och Hanin på Ekonominkum och pluggar. Har haft sokratisk lektion och vi 14 börjar en föreläsning. Sitter nu och förbereder seminariet imorgon.

Gårdagen spenderade jag med Ensam mamma söker och Love actually. Har faktiskt inte sett den tidigare fast det är en typsik "Jossan film". Kan bara konstatera att kärleken finns överallt och kan ta sig alla möjliga härliga former. Tänk om alla bara kunde lägga ner lika mycket energi på att vara snälla mot sina vänner istället för att irritera sig över vad folk man inte tycker om gör. Ta hand om er och tala om för folk omkring er hur mycket dom betyder! En kram eller ett leende kan förändra en hel dag!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Helene

INTE JAG HELLER!! :O hahah.

jaså? hm, nja jag kan inte dricka ngt med kolsyra :/ typ känns skit skumt i munnen :P

2009-10-26 @ 12:56:36
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0