Mitt liv stavas plugg...

2009-10-29   09:44:27
Debatten igår var verkligen jättebra. Jag kände att alla sidor fick komma till tals utan att det för den sakens skull blev pajkastning. Therese morbror visade prov på en helt otrolig styrka när även han kan känna viss förståelse och sympati för dom åtalade och deras familjer. Kärlek och respekt är två fina ord som man kan komma väldigt långt med. Glöm aldrig det.

Mitt liv stavas plugg just nu. Ska in till stan och möta upp Madde och hjälpa henne reda ut lite saker och sedan blir det basgruppsmöte och seminarium. Livet rullar vidare!

Missa inte Rosa Bandet galan ikväll kl 20,00 på Tv3!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: tini

Nej usch för sprutor !!! Fin blogg :)

2009-10-29 @ 18:39:10
URL: http://tiniss.blogg.se/
Postat av: Cattis

Ja, visst var den bra! Hela fallet är så sjukt hemskt och tragiskt, det är svårt att riktigt komma fram till hur man ska resonera...

2009-10-29 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0