Sista sokraten!

2009-11-23   11:01:21
Vaknade vid sju och var på väg att krypa ner under täcket igen när jag såg att det regnade ordentligt ute. Jag har varit på alla sokratiska lektioner så det skulle ju inte vara hela världen om jag missade en men jag har alltid varit emot skolk så det var bara ta sig i kragen och hoppa in i duschen. Mattias drog iväg för ännu en vecka i Gävle och jag trampade iväg till Ekonomkum. Blev ordentligt blöt men vad göra liksom. Stora delar av klassen borta eftersom många har sin inlämning nu i veckan (jag hade min i början på månaden) men vi gjorde vad vi kunde. Lektionen gick bra i vilket fall så det kändes bra! Nu hemma och ska förbereda seminariet till imorgon och sen blir det stan med Elin!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Sara K

Ja visst gör det :D Kram

2009-11-23 @ 18:39:21
URL: http://sarakylhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0