Den här stan gör mig pank!

2009-11-29   17:43:00

Det var riktigt mysigt igår! Vi gick hem till Sofie och Samuel där vi och ungefär 15 till bjöds på julmys. 5 sorters glögg, pepparkakor med olika ostar, lussebullar, knäck, julgodis osv. Riktigt trevligt och väldigt gott! Visade sig dessutom att Samuel och två av hans kompisar också pluggade juridik men i Lund så blev lite sånt prat också men på en trevlig nivå liksom. Vi rullade hem mätta och belåtna!

Idag var vi uppe vid nio och efter frukost åkte vi ut till Svea igen. Denna gång blev ingen hund anfallen och Svea verkade lite gladare! Vi tog en sväng ut i det vackra vädret så Anna red henne för första gången utanför ridhuset. Efter lunch och fix hemma drog vi ut på stan hela ligan. Julmarknad och massa folk på stan. Jag hittade en svart läderjacka på Carlings som verkligen ville följa med mig hem till norrland... Jag har ju faktiskt letat efter en sån i evigheter så den fick faktiskt följa med oss. Hittade en häftig fruktskål och en till julklapp också! En fika senare vandrade vi hem och snart ska vi väl börja fixa middag här och sen blir det nog bara slappa ikväll. Måste också börja fundera över hur sjutton jag ska få med mig allt hem imorgon...


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0