Regnet det bara öser ner!

2009-07-19   15:05:13
Var lite smått skyfall idag på förmiddagen men vad gör väl det när jag ändå hängde på Hemköp idag också. Var en hel del kassa idag, annars som vanligt. En av mina stallbrudar, Malin Hedman, kom förbi. Har inte sett henne på länge för hon har bott i Stockholm ett år och lite så. Dom skulle ha brännbollsturnering nu i eftermiddag i Boulognerskogen. Vi enades om att bikini var det bästa klädvalet. Min gamla lärare Ann Kolsmyr från Solängen kom in också. Hon ska börja på Vasa till hösten, kul! Fick rycka in och visa Maggan lite av dom nya uppgifterna som jag fick lära mig till förra helgen. Lite kul att jag kan men inte en av mina chefer! Var in och handlade en snabbis när jag slutade. Vi har gröna vindruvor i ask för bara 19,90 så det kunde jag bara inte motstå. Kan man bli beroende av vindruvor? I så fall är jag nog i riskzonen. Knallade ut och tog en kvinna med dotter på bar gärning när dom höll på att stoppa ner en massa bröd och frukt i sina väskor. Bröd och frukt som var från gårdagen och som vi slängt i soplådorna som stog inlåsta. Det kändes jättehemskt att ta ifrån dom det men på samma gång måste man ju markera att det inte är okej att bryta sig in och ta saker som inte tillhör en. För det är aldrig okej. Snackade med Maggan och ska prata med Göran om det imorgon så vi får fixa något bättre lås eller nått för det här håller inte. Nu tittar Eddi på mig med stora ögon. Off we go!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0