Mot Sommarkväll!

2009-07-22   17:11:09
Har nu kommit hem från jobbet där jag tillbringat dagen fram tills nu. En hel del kassa idag. Runt 20 000 kr passerade genom mig idag, inte illa! Snabbhandlade lite middag och hem där Elin och hennes föräldrar väntade. Dom har blivit med ponny och ville kolla lite på grejerna som jag har kvar. Dom tog med sig tre täcken som dom skulle prova så får vi se om dom passar men det tror jag. Pengar in! Nu ska jag fixa maten jag handlade och sedan har jag en dejt med massa söta folk på stan ikväll. Sommarkväll med världens bästa Fagge, Hedesundas stolthet Alice, Andres Esteche och barnens favorit Markoolio står på schemat. Ha en trevlig kväll nu folket. Puss och kram - vi ses på stan!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0