Lite jobb och lite släkt!

2009-07-21   21:54:04
Började dagen med en timmes prommis med min trogna följeslagare Eddi. Skönt att komma ut och röra lite på sig på morgonen faktiskt! Började jobba 10 och sen var det full fart på golvet till klockan slog 18. Hade ingen kassa idag. Plockade lite chark, lite öl och lite läsk och avslutade lite på frukten. Fick beröm av Kerstin också, kul! Jag känner att mina bloggar är väldigt lika just nu... Men ni får helt enkelt stå ut. Snart händer det saker! Efter jobbet fick jag ett infall och åkte för att hämta upp farmor och farfar som fick följa med hem på middag. Lämnade farmor och farfar och plockade upp Oscar istället och så iväg till Ica Maxi och handlade. Nicklas i kassan så det var lite kul. Hem och så blev det kycklingsallad för hela slanten. Så sjukt gott så det finns inte. Helt klart en favorit! Sen blev det Allsång och så körde jag hem dom igen. Nu sitter jag och lyssar på Mattes sommarprat! Han är duktig pojken. Blir en tidig kväller idag för blir tidig morgon imorgon!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0