Inbrottsförsök

2009-07-25   00:00:49



Dagen började med en prommis med vovven och så i vanlig ordning. Åkte till jobbet vid lunch och möttes av synen ovan. Moppen har inget med hålet att göra. Inbrottsförsök i natt vid tre tydligen men dom hade inte kommit igenom den sista tjocka rutan så det var bra. Men bara så sjukt onödigt. Annars flöt det mesta som vanligt. Plockade chark, grillade kyckling och avslutade med lite kassa. Slutade 21 så åkte hem och där väntade tacos. Gott gott! Fick för övrigt lön idag och det är ju alltid trevligt. Känns lite jobbigt bara. Vad ska man med massa pengar till när man inte har tid att göra av med dom för man bara jobbar hela tiden? Nu är jag helt och fullt medveten om att pengarna kommer gå åt och behövas. Vuxenliv med hyra och mat och sånt kostar pengar, tro det eller ej. Ska dock inte lägga allt på sånt. Jag och Erri har för övrigt mycket trevliga planer! Kommer bli grejtans!

Imorgon är jag faktiskt ledig! Tro nu inte att jag ska ligga på soffan och äta choklad hela dagen. Jag ska packa in Henke, Oscar, farmor, farfar och hunden och åka till Flottskär för att möta upp tjocka släkten! Nu ska jag ta och fixa det sista här och sen väntar sängen. Sov sött mina vänner!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Michaela

Läskigt och så himla onödigt :/ Tur att dom inte kom igenom.

2009-07-25 @ 12:04:39
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0