Don´t say the words if you don´t mean it

2009-07-24   00:26:00
Drog ner på stan igår och mötte upp Lina! Vi kollade runt lite på stan och jag bytte mina skor som gått upp i en söm. Fick ett par nya likadana! Vid åtta drog vi oss mot scenen där det var Allsång! Skansen och Liseberg kan ju slänga sig i väggen. Markoolio, Andres och massa annat kul folk på scenen. Vi plockade upp Anna och efter en lång inledning klev Andres på igen, sen kom Alice och sist men absolut inte minst mr Fagge. Vi hade kul och dom var grymma! Gillar Alice låt Lady Luck - kolla in den! Lina och Anna lämnade mig och jag gick och mötte upp Lollo, Em, Emma, Bea och Alicia. Lite prat och planering, blir kanoners! Lämnade folket för var bra trött eftersom det var tidig morgon. Tack alla för en mycket trevlig kväll!

 


Idag var det sovmorgon! Den behövdes kan jag säga. Sov til elva och sen tog jag med vovven ut till Hästmuren på en sväng. Hem och ducha och så iväg och handlade lite med Henke. Lämnade av honom och vidare till jobbet där ett kvällspass väntade. Jobbade 16-23 idag. Det är alltid full fart på kvällarna eftersom alla andra butiker i stan har stängt. Jag och Johan redde ut det hela och han drog iväg på krogen medan jag åkte hem. Nu börjar jag bli trött så sängen nästa. Sov gott!

Stort grattis till Anna också! Välkommen till vuxenvärlden!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anna

har inte kunnat komentera förns nu, men tacktack för gratulationen :)

Nu behöver jag inte sitta utanför krogarna medans du är där inne & har det kul ;D WOHA!

2009-07-26 @ 22:44:35
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0