Utgång och mellandagsrea!

2009-12-26   18:03:11

Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering men har haft fullt upp!

Igår blev jag upphämtad av Lollo och Evve och vi åkte ner till Heartbreak för att ta stämpel. Mötte upp killarna men då hade kassörskan inte kommit än så vi fick vackert vända hem. Bytte om och åt i raketfart och sen gratis buss ner på stan igen. Tog vår stämpel och sen vidare till Mange för lite förfest! Sjukt roligt gäng så vi sjöng Singstar och hade det trevligt. När vi kände oss redo drog vi tillbaka ner på stan. Kön var enorm så det var skönt vi bara kunde glida förbi. Vi spenderade några timmar med att dansa och hälsa på alla dom vänner och bekanta som också var på plats. Sjukt roligt att se så många härliga människor som man inte sett på länge! Vid ett kände jag att det fick räcka så jag tackade för mig och satte fart. Hittade en väldigt full stackars tjej i Slottsparken som vingade fram på höga klackar med öppen jacka. Såg inte helt stabilt ut så jag bestämde mig för att rycka in. Hjälpte tjejen hem till Söder och hon var väldigt tacksam. Jag ska bli precis som du! Från och med imorgon!

Pigg och glad vaknade jag idag upp. På planeringen stog mellandagsrean! Jag, mamma och Oscar åkte ut till Köpis där mamma tog fram plånboken och vips hade jag en ny kofta, en skjortklännng och två nya bh. Tack! Fick med mig en mascara och 4 glas också. En sväng till Elgiganten där jag hittade en superbra dator! Problem bara eftersom den var slut. Jäkla skit liksom. Vidare till MediaMarkt och där fanns samma dator och den var dessutom 500 kr billigare. Ibland ska man ha flyt! Nu sitter jag alltså och leker med min nya leksak!

 


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anonym

Hejsan!



Trevlig blogg du har:)



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-12-26 @ 22:43:30
Postat av: Sara

Jättebra citat i headern! Verkligen bra att följa sin dröm :)

hur e det med dig idag?

2009-12-26 @ 22:48:05
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Björn

Hoppas julen varit riktigt god till att börja med, men sen så är jag lite besviken: Du måste ju berätta vad det blev för dator! Det vill i alla fall jag veta =P

2009-12-26 @ 23:39:53
URL: http://uppenbarhetsrekvisitet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0