Kallt var det här!

2009-12-31   11:46:06
Igår var det ytterligare en ganska härlig dag! Dock var det kanske lite väl kallt... Jag plockade på mig alla kläder jag kunde hitta och gav mig av till stallet. Där var jag extra-mamma åt Ebba eftersom Annica har fullt upp med att vara mamma och mormor för tillfället. Det blev en kall men mysig tur. Damen är snart 20 år gammal vilket är ganska mycket för en häst men hon är ofrskämt pigg och glad för sin ålder! Jag satt och travade och var jättenöjd och tyckte hon kändes fin. Inser plötsligt att det går mycket fortare än jag hade tänkt. Trots 17 år som hästtjej var jag alltså grundlurad. Hon kom undan den här gången, men nästa gång är jag redo! Kvällen spenderades med lite hockey och film.

Idag är det nyårsafton! Sista dagen på året 2009. Ska nu hoppa in i duschen och sen ner en sväng på stan. Kvällen spenderas hemma hos Helena och Henrik med lite trevligt folk!

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Justine

Haha ja verkligen!

2009-12-31 @ 15:50:19
URL: http://justineboonyai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0