Förkväll

2009-12-21   23:20:11
Tuffade tåg mot Stockholm i sällskap med min bok. Mötte upp Erri och Cicci på Max och hade sedan ett kort möte med restaurangchefen om min iPod. Hon verkade vettig så jag hoppas det blir lite fart nu. En sväng till Sergels torg där tjejerna köpte lite julklappar och sen till hotellet och Förkväll. Matte kom och som vanligt blev det lite prat om dans. Ofta han läser... Danny var tydligen dubbelbokad. Aja, söt är han och ovanligt snygg idag måste jag säga. Julia, Alicia och Olivia dök upp och till slut kom även Erik i sista minuten. Fint folk kommer sent! Typiskt honom. Killarna gjorde programmet och en fin intervju med Karin och Yvonne. Sen hände det stora. Jag träffade Arne Weise! Kändes riktigt stort faktiskt, gubben är ju en ikon. Vad gör ni här tjejer? Han hoppade in i en taxi och sedan blev det mer prat med killarna och Erik visade stolt upp sin telefonmickgrej som man kan ha i örat. Han skulle hem och packa och sen vidare mot Uddevalla för att fira jul. Matte ska dansa ett par dagar till före han drar till Västerås. Kramade om dom och önskade ännu en gång god jul före dom hoppade in i Eriks bil som han mycket praktiskt hade parkerat en meter ifrån dörren. Sa hej då till tjejerna och sen blev det lite mat med Alicia och Oliva före det tuffades tåg hem igen. När jag gick hem från tåget var det riktigt mysigt, snöade lite och så! Nu har jag precis kollat klart på killarnas dokumentär igen och det börjar väl så sakta bli dags för sängen igen. Sov gott!


Foto: Alicia

Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: erri

MUMS dendär passade karln i!!!!! :D

2009-12-21 @ 23:36:36
URL: http://errii.blogg.se/
Postat av: Alicia

Haha, han blev så fin på bilden :d

2009-12-22 @ 00:40:39
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Jessica

söööötis <3

2009-12-22 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0