Dan före dopparedan!

2009-12-23   18:44:27
Det var riktigt mysigt att vara tillbaka på hästryggen igår! Min stora söta klump skötte sig fint och vi fick sällskap av Annica på Ebba och Sandra på B&W. Blev lite ändrade planer när det stog en timmerbil i vägen som höll på med timmer och inte såg oss. Vi vände och eftersom Bernie är lite bakrädd markerade han det hela med att galoppera på stället/studsa fram. Att han aldrig lär sig... Annars var allt lugnt. Lite smått träningsvärk idag faktiskt och upptäckte att man blir trött i fotlederna av att trampa ner hälarna. Något jag aldrig upplevt tidigare.

Idag har det varit fix-dag! Vi har städat, tagit fram tomtar och tagit in granen. Pappas kompis Micke säljer granar så han fixade en finfin till oss. Den är galet tät och jättefin så vi körde bara på röda kulor och ljus i år. Ibland är ju less more som det så vackert heter. Har hunnit med en prommis med vovven. Nu ska dom sista klapparna slås in, knäcken lagas och sen blir det tv och mys resten av kvällen!


Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-23 @ 18:55:45
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: jasmiinee!<3

sv: ja det tycker jag med, men jag träffa henne aldrig henne eller så..

fin julgran på bilden :)

2009-12-23 @ 23:30:15
URL: http://jazse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0