Träning och stan!

2009-08-18   11:42:38
Lina och Elin kom förbi igår och vi tampade iväg för vårt träningspass. Vi kom fram och det var knappt en själ på plats... Tydligen var det sista gången förra veckan på dom här sommarträningarna. Jag blev glad och föreslog att vi kunde åka hem och kolla Sex and the city istället men det tyckte inte tjejerna var någon bra idé. Istället blev det jogga med övningar. Min kondis är som sagt pinsamt dålig men jag överlevde. Efter en dusch hemma kändes det lite bättre. Sen blev det slappa framför tv och dator resten av kvällen!

Nu ska jag ta mig ner på stan en sväng tänkte jag. Byta ett par skor och köpa med mig lite block, en kalender och annat som kan behövas inför att skolan sätter igång igen!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0