Sprängd läsk och lite glada minnen!

2009-08-19   00:12:16
Blev en sväng på stan som sagt! Kom hem med ett linne, en tröja, 2 block, en ny kalender och en pärm! Inte helt illa kände jag. Måste också säga att jag älskar höstmodet! Massa stora sköna tröjor att krypa in och mysa i. En av få fördelar med hösten. Mitt val föll på en vit kofta som man knyter i midjan. Like it! Hem en sväng och så vidare till jobbet. Då öste regnet ner så jag var helt blöt direkt trots både regnjacka och paraply. Kände mig som en dränkt katt men fram kom jag och sen var det full fart 16-23. Det mesta flöt på som vanligt! Någon mindre begåvad människa lyckades dock med konsten att lägga två glasflaskor med läsk i glassfrysen. Ni som inte sov på kemilektionerna vet att när vatten fryser så sväller det. Med andra ord hade vi snart två sprängda flaskor i frysen och ni kan ju gissa vem som fick ta reda på det... Inte okej! Så sluta upp med det där på en gång tack.


Idag var det också två år sedan The last shit i Insjön. Det var en bra dag! Massa vänner, Erik var söt och Frazze var cool. Det var också dagen då Erik hade kanske världens snyggaste skjorta på sig och som Conny blev Köttbullemackan. Tro mig, har ALDRIG sett någon bli så glad för en macka som den killen blev! Första dagen jag träffade Erri och Cicci också. En mycket bra dag som förevigades...



Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0