Shopping på hög nivå!

2009-08-25   17:45:04
Idag är det den 25 augusti vilket betyder en fet lön in på kontot och massa pengar att göra av med! Jag inledde dagen med frukost och lyssnade när grabbarna grus pratade på radion. Sedan följde lång prommis med min fyrbenta vän Eddi. Efter en dusch var jag redo för stan! Där väntade Lollo och vi satte fart.  Följande fick följa med mig hem:
- Ett partylinne
- En klänning
- En mascara
- Ett par vantar (börjar bli dags att förbereda sig för vintern nu ju!)
- En pincette
- Ett nagellack
- Män som hatar kvinnor på dvd

Sen tror jag inte det var något mer... Har också hunnit med att tvätta två maskiner! Nu ska jag ta och börja packa lite smått och sen blir det slappa och kanske kolla in filmen ikväll. Har inte sett den än och det är ju lite pinsamt faktiskt...

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0