Örebro!

2009-08-24   01:28:30
Efter en skön dusch och frukost var klockan 11 och det var dags att åka. Hämtade upp Em, Anna och Alicia på stan och den andra Anna ute i Valbo. Lunch på Donken i Västerås och vid två var vi framme i Örebro. Visade sig att det var en ganska så charmig gräsmatta mitt i ett ghetto ungefär. Jonna anslöt och vi slog oss ner och njöt av det fina vädret en stund. Sprang på Jocke som skulle sälja grejer och sen tog vi plats. Killarna var lite sena men efter att tjejen som pratade bett oss att backa ungefär 100 gånger och skrika Varbergaparken lika många så kom dom äntligen. Annars vet jag inte vad jag hade gjort med henne alltså... Inget band så dom körde lite gammalt och lite nytt! E var söt och skickade slängkyssar och grejer. Jag hade ju ett tåg att passa hemma i Gävle så vi fick lite brådis. Det hela löste sig tack vare vänliga människor. Ägde vakten totalt! Sa hej och hej då till killana och sprang sedan iväg till bilen. 2 mil från Västerås blev det plötsligt stopp på E18. Slog pappa en pling och berättade att det inte var vi som krockat och han kollade upp det på nätet. Såg ut som att vi skulle bli stående ett tag. Typ en och en halv timme för att vara exakt. Där såg jag min resa till huvudstaden och Treadstone premiären flyga förbi. Tar igen det nästa gång istället! Vi fick vackert vänta men till slut släppte dom på. In till Västerås där vi hittade en China restaurang som var öppen! Sjukt gott och en snäll tant som lät oss äta fast dom var på väg att stänga. Kom hem till Gävle vid tolv och släppte av ett gäng trötta tjejer. Nu ska jag också krypa ner!



Sött folk som skrivit till mig :)
Postat av: Anonym

Asså den där tanten va ju dryg! Man ville typ att hon skulle få en fluga lr nått i halsen, bara hon skulle bli tyst iaf minst 5 min.xD haha

2009-08-24 @ 17:58:51
Postat av: Anna

ja bortser man från den extremt dryga tjejen & stoppet på E18 så var dagen riktigt mysig :)

<3

2009-08-24 @ 18:30:41
URL: http://aennenna.blogg.se/
Postat av: anna

hahhaa hela dagen ägde bara det när vi fick gå bakom och så åxå :'D haha

2009-08-24 @ 19:02:22
Postat av: filly

jag gillar inte dannys nya frilla :(

2009-08-24 @ 20:42:45
URL: http://fillysnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0