Ny vecka, nya tag!

2009-08-17   17:05:02
Måndag morgon började med tidig uppgång. Vid sju var jag på jobbet eftersom Angelica fortfarande inte mår bra. Krya på dig! Jag satte igång att rensa på frukten. Fruktleveransen kommer oftast mellan nio och tio men när den inte kommit vid halv tolv ringde Anders för att kolla så dom inte kört i diket eller något. Det hade dom inte men dom hade problem med bilen så det var därför dom var sena. Jag tog lunch och när jag kom ner igen så kom dom äntligen. Sen var det bara köra på och fylla upp allt som fattades och lite till. Slutade för en timme sen. Elin och Lina var nyss förbi och kollade in korten från lördag! Dom bestämde att jag skulle följa med dom på ett Friskis&Svettis pass ikväll. Jag har ju inte tränat på år och dar... Återkommer med rapport om jag överlever!

Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0