Frissan och bullar!

2009-08-24   22:58:38
Min dejt med Johan gick bra! Han rådissade mitt förslag på lugg och började prata om virvlar och grejer. Tydligen skulle jag behöva platta den och lägga ner en hel del jobb på den varje dag och det orkar jag inte så det strök vi. Blev lite toppat och uppklippt! Tog en sväng på stan också men köpte bara lite bak-grejer och en snabbis in på Systemet inför helgens äventyr. Väl hemma började jag baka bullar. Det måste vara det bästa som finns... Nybakta bullar och ett glas kall mjölk! Kollade in när Gefle slog Hammarby också med 1-0. Nu börjar jag bli tröttis så snart dags att knyta sig. Imorgon blir det stan med Lollo!


Sött folk som skrivit till mig :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0